Targeting – koncepcja, przejawiająca się w polityce przemysłowej, polegająca na typowaniu pewnych dziedzin lub przedsięwzięć, którym na zasadzie selektywnej i często dyskryminacyjnej dla pozostałych, przyznawane są rządowe priorytety. Priorytety stosowane polityce przemysłowej to: priorytet podmiotowy (przedsiębiorstwo), przedmiotowy (produkt, grupa produktów), regionalny, własnościowy (forma własności), technologiczny, rynkowy (rynek w sensie demograficznym i geograficznym) oraz priorytet kierunku produkcji (sprzedaż w kraju, eksport).
Motywy targetingu wypływać mogą z przesłanek rynkowych (chęć podniesienia konkurencyjności, reakcja na selektywne interwencje podjęte przez rządy innych państw) lub pozarynkowych.
Stosowanie systemu preferencji rozwojowych dla wybranych dziedzin produkcji przemysłowej powinno opierać się na kryteriach zarówno ekonomicznych, jak i pozaekonomicznych, za pomocą których dokonuje się wyboru. Do najczęściej stosowanych w celu określenie preferencji ekonomicznych kryteriów należą:
Jak oglądać Trader Horn przez VPN. Zobacz Trader Horn z 1931 roku oceniony na 8 na 10 punktów.
Jak oglądać Monastero di Santa Chiara przez VPN. Zobacz Monastero di Santa Chiara z 1951 roku oceniony na 4.5 na…
Jak oglądać Le corps d'un homme przez VPN. Zobacz Le corps d'un homme z 1996 roku oceniony na 4 na…
Jak oglądać The Night Caller - Listener przez VPN. Zobacz The Night Caller - Listener z 1997 roku oceniony na…
Jak oglądać What Kind of Mother Are You? przez VPN. Zobacz What Kind of Mother Are You? z 1996 roku…
Jak oglądać La maman et la putain przez VPN. Zobacz La maman et la putain z 1973 roku oceniony na…